Home میم بر شانه بزرگان: دنیس ویتلی
بر شانه بزرگان: دنیس ویتلی
5

بر شانه بزرگان: دنیس ویتلی

202
5

دكتر دنيس ویتلی يكي از قابل احترام ترين سخنرانان و مشاوران بهره‌وري در دنياست. او به میلیون‌ها نفر در دنيا كمك كرده است كه به انسان‌هایی برنده در زندگی‌شان تبديل شوند. آقاي ویتلی خلبان سابق نيروي هوايي آمريكاست و از آكادمي هوايي آمريكا در آناپوليس فارغ‌التحصیل شده است.

دنيس ویتلی به عنوان «سخنران سال» توسط اتحاديه فروش و بازاريابي آمريكا انتخاب شده و به تالار مشاهير سخنرانان بین‌المللی راه يافته است و سخنران و مربي اي است كه بسيار مورد توجه جهانيان قرار دارد. او مديران و رهبراني در همه زمینه‌ها از آنهايي كه در شرکت‌های «500 شركت برتر مجله فورچون» كار مي كردند تا مديران شرکت‌های چند مليتي، فضانوردان ناسا، قهرمانان المپيك، سران مملكتي و گروههايي از جوانان و خانواده‌ها را مورد مطالعه و مشاوره قرار داده است.

او بيش از 10 ميليون برنامه صوتي به 14 زبان زنده دنيا ساخته و پرطرفدارترين سخنرانی‌های صوتي را در زمينه موفقيت شخصي و شغلي ارائه مي‌دهد. وي نويسنده 14 كتاب شامل كتاب پر فروش بین‌المللی Seeds of Greatness و آلبوم صوتي Psychology of Winning است كه پرفروش‌ترین برنامه در زمينه خودساختگي است.

آقاي ویتلی مدير اسبق روانشناسي بخش پزشكي ورزشي كميته ملي المپيك آمريكا و مسوول بهبود كارايي تمام قهرمانان المپيك آمريكايي بوده است.

 منبع: Mindperk

(202)

 
Share
https://telegram.me/businesstrend
سیامک مظاهری سیامک دانش آموخته MBA از دانشگاه صنعتی شریف و یکی از موسسان و سردبیر مجله اینترنتی بیزینس ترند است. علاقه اصلی سیامک کارآفرینی و بازاریابی بوده و سرگرمی او ورزش سفر و تئاتر است.

Comment(5)

  1. خب یه فایل سخنرانی، متن سخنرانی، چه می‌دونم گزیده‌ای از یکی از سخنرانی‌هاشو می‌ذاشتین
    شما که خودت تو کاری، معرفی باید کامل باشه

     
    1. سلام
      یکی از جملات معروف ایشون رو در تصویر میبینید. بقیه جملات و سخنرانی هاشون هم البته به زبان انگلیسی با یه جستجوی ساده در گوگل قابل دسترسی هست. مثلا میتونید به سایت رسمی دنیس ویتلی به این آدرس مراجعه کنید: http://www.waitley.com
      موفق باشید

       
  2. سلام. این بخش , « بر شانه بزرگان » رو دوست د ارم. پیشنهاداتی دارم و پیشنهادهایی از قبیل؛ اضافه کردن یه بخشی تحت عنوان «مهرفی کتاب و نویسندگان » به سایت . یا بخش هایی تحت عنوان فایل صوتی , که شامل مصاحبه با افراد موفق , با کسب وکار های موفق و حتی خودتون هراز چند گاهی مطالبی رو که در سایت منتشر میکنید رو به صورت فایل صوتی ضبط کنید و در سایت قرار بدید . یه جورایی خوبه که شما از تجارب شخصی خودتون و با یه دید متفاوت تر به مسائل نگاه کنید ,و یا برداشت شخصی خودتون رو بنویسید. سایت خوبی دارین , اما میشه بهتر از این هم بشه. بازم شما بهتر از من میدونین , اما اینا کمبودهایی بود که من به عنوان یک مخاطب احساس کردم . فکر میکنم باید جوری نوشت که مخاطب هر روز به سایت شما سر بزنه و باید مخاطب رو دچار کرد , نه اینکه بگه : «حالا ارشیو سایت که هست , یک هفته دیگه سر میزنم» . صادقانه میگم ,( چون واقعا قصدم کمک به بهبود و بهتر شدن سایت شماست) , سایت شما خوب هست , اما نه انقدر خوب که ادم رو مجذوب خودش کنه. که هرروز صبح اولین کارش سر زدن به سایت شما باشه. بازم تکرا رمیکنم , من از نگاه یک مخاطب نوشتم و ممکنه واقعا این سایت در الویت بندی شما برای برنامه شخصی شما , در جایگاه نخست نباشه. اما میتونین که با کمک گرفتن از نویسنده های مختلف که واقعا قلم قوی دارن و قدرت تحلیل و تشخیص و ارتباط خوبی دارن , برای بهتر کردن سایتتون استفاده کنید.

     
    1. سلام خانم نعمتی
      پیشنهادهای بسیار خوبی را مطرح کردید که بسیاری از آنها را ما خودمان هم مد نظر داشته ایم و داریم. میدانیم که سایت هنوز بسیار جای کار دارد و برنامه های زیادی برای آن داریم که تا کنون به دلیل مشغله موفق به انجام آنها نشده ایم. ولی حتما با کمک شما و دیگر همراهان بیزینس ترند را به جایگاه واقعیش خواهیم رساند. خود شما هم اگر مطلب جالبی می توانید آماده کنید یا ترجمه کنید حتما برای ما بفرستید تا به نام خودتان در بیزینس ترند منتشر شود. در مورد پیشنهادهای خوبتان و دیگر نظراتتان در مورد سایت به ما ایمیل بزنید: info@businesstrend.ir

       
      1. سلام . بله ,البته که بیزینس ترند این قابلیت رو داره که بهتر بشه , چون طراحی سایت خیلی خوبه و مطالبی که منتشر میشه هم خوبه اما به قول اقای , دنیل پینک touch بالا نداره. تو یه کتاب از اقای پینک خوندم که , ادمها رو در 4 دسته , طبقه بندی میکرد :
        1- high concept and high touch
        2-high concept and low touch
        3- low concept and low touch
        4- low concept and high touch
        touch در اینجا به قدرت برقراری ارتباط و تاثیر گذاری روی مخاطب ,حالا چه در قالب نوشته (مثل بیزینس ترند) در دنیای مجازی و چه در قالب صحبت کردن و تعامل در دنیای واقعی (مثل مصاحبه شغلی) ترجمه و تعبیر میشه.
        و concept ,منظور توانمندی و محتوای خوب و با کیفیت و علمی و معتبر و کاربردی و یا در مورد مثال انسانی , دیدن دوره های مختلف , بلد بودن زبان های خارجی و معدل بالا و دانشگاه خوب و….
        عملا کانسپت بالا داشتن , مخصوصا در فرهنگ ما ایرانیها که ارتباط و تاچ بالا داشتن , بسیار مهمه. و وا قعا کسی که باهوشه , باید اینو بدونه که هویت فرهنگی ( شما بخونید کمبودهای) ما, عمق استراتژیکی ماست. ما در ایرانی زندگی میکنیم که مردم ما حاضرن , لباسی با مارک قلابی از برند های معروف دنیا بخرن و قیمت زیادی هم بابت اون بدن , فکر میکنید , دلیلش چی میتونه باشه ؟ بی هویتی ؟ نبودن برند خوب ایرانی؟ تهاجم فرهنگی؟ من به شما میگم که هیچ کدام از اینا نیست , دلیل اش «حس خوبی» است که پوشیدن یک لباس گران و با مارکی معروف , هرچند قلابی به ما میدهد. همه اینا بستگی به حس خوب و تاچ بالا داره. نوشته های بیزینس ترند هم به انتقال « حس خوب » به مخاطب نیازمند هستن. بیزینس ترند جای بهتر شدن داره , یه جورایی باید از 2 به 1 ( در طبقه بندی بالا ) بیاد.

         

LEAVE YOUR COMMENT

Your email address will not be published. Required fields are marked *

لطفا جای خالی را پر کنید Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.