Home اینفوگرافیک 9 قانون برای مدیریت تعارض در محیط کار (اینفوگرافیک)
9 قانون برای مدیریت تعارض در محیط کار (اینفوگرافیک)
0

9 قانون برای مدیریت تعارض در محیط کار (اینفوگرافیک)

268
0

حتماً برای شما اتفاق افتاده است که در محل کارتان کسی یکی از وسایلتان را بدون اجازه شما برداشته و یا اینکه رئیستان پروژه شما را درست در لحظه‌ای که در حال اتمام آن هستید لغو کرده است. با این فرض همه ما به نوعی تضاد و بحران را در محل کارمان تجربه کرده‌ایم. حالا اگر با کسی در محل کارتان مشکل دارید چه کار باید بکنید؟ و یا حتی اگر در میانه دعوای دو نفر دیگر گیر افتاده‌اید چه عکس‌العملی باید نشان دهید؟ این اینفوگرافیک به شما کمک می کند که به این سوالات پاسخ دهید.
شاید مهم‌ترین چیزی که باید به خاطر بسپاریم این باشد که حتی برای آن دسته از ما که از اتفاقات بد متنفریم و همیشه سعی می‌کنیم که روند آرام و بی‌خطر را به پیش گرفته و از مشکلات دیگران کناره بگیریم، تضاد و مشکل با دیگران بخشی لاینفک از زندگی بوده و گاهی اوقات می‌بایستی با آن کنار بیاییم. با این وجود سعی کنید هیچ‌گاه مشکلات کاری و حرفه‌ای را وارد مسائل شخصی خود نکنید. به یاد داشته باشید که وارد کردن مسائل کاری به مسائل شخصی تنها نتیجه‌ای که دارد بازخورد نامناسب به خود شما است.

9-rules-to-Conflict-Management

(268)

https://telegram.me/businesstrend
مجتبی کریمی مجتبی مهندس نرم افزار است و در حوزه شبکه‌های کامپیوتری فعالیت می‌کند.

LEAVE YOUR COMMENT

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا جای خالی را پر کنید Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.