Home اینفوگرافیک حقایق غیر منتظره در مورد بازاریابی از طریق وفادار سازی مشتری (اینفوگرافیک)
حقایق غیر منتظره در مورد بازاریابی از طریق وفادار سازی مشتری (اینفوگرافیک)
2

حقایق غیر منتظره در مورد بازاریابی از طریق وفادار سازی مشتری (اینفوگرافیک)

194
2

شرکت شما بیشتر بر جذب مشتری جدید تمرکز دارد یا رسیدگی به مشتریان موجود؟
۶۳ درصد بازاریاب‌ها جذب مشتری را مهم‌ترین هدف تبلیغات می‌دانند ولی شرکت‌های موفق می‌دانند که مشارکت دادن مشتریان وفادارشان نقشی حیاتی در درآمدشان دارد.
اخیراً FiveStars تعداد ۱۴ میلیون بازدید فروشگاه از بیش از ۱ میلیون مشتری را به عنوان نتایج برنامه‌های وفادار سازی بیش از ۲۰۰۰ کسب و کار مورد آنالیز قرار داد. این مطالعه نشان داد که مشتریان وفادار (کسانی که حداقل ۱۰ بار از فروشگاه‌ها بازدید کرده بودند) ۲۰ درصد مشتریان شرکت را شامل می‌شدند. کسب و کارها نباید درصد پایین آن‌ها را کم اهمیت بدانند. آن ۲۰ درصد ۸۰ درصد درآمد کل شما و ۷۲ درصد کل بازدیدها را در بر می‌گیرند. بر طبق FiveStars «بسته به صنعت، مشتریان وفادار می‌توانند تا ۸۴ درصد کل بازدیدها را شامل شوند.» جالب‌تر از همه اینکه مشتریان وفادار ۱۰ برابر مشتریان جدید خرج می‌کنند.

دلایل دیگر برای توجه به مشتریان وفادار:
مشتریان VIP و اعضای برنامه‌های وفادار سازی ۷۰ درصد بیشتر محتمل است که تعریف کسب و کار شما را پیش باقی افراد بکنند.
۶۵ درصد آن‌ها می‌خواهند که فروشگاه‌ها مرتباً تخفیف‌ها و تسهیلات جدید را برای آن‌ها ایمیل کنند.

احتمال خرید اضافه بر نیاز یا خرید بیشتر در مشتریان وفادار بین ۶۰ تا ۷۰ درصد است.
در مقایسه با مشتریان وفادار، مشتریان جدید بیشتر در مورد قیمت محتاطند. شانس خرید یک شخص جدید بین ۵ تا ۲۰ درصد و فروش واقعی از تخفیفاتی که برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود کمتر از ۱ درصد است.
برای اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان وفادار، مقایسه با مشتریان جدید و ۳ دلیل که چرا یک برنامه وفادار سازی باید بخشی از کسب و کار شما باشد این اینفوگرافیک از FiveStars را ملاحظه کنید.

LoyalvsNewCustomers-FiveStars-infographic1

منبع: MarketingProfs

(194)

https://telegram.me/businesstrend
سیامک مظاهری سیامک دانش آموخته MBA از دانشگاه صنعتی شریف و یکی از موسسان و سردبیر مجله اینترنتی بیزینس ترند است. علاقه اصلی سیامک کارآفرینی و بازاریابی بوده و سرگرمی او ورزش سفر و تئاتر است.

Comment(2)

LEAVE YOUR COMMENT

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا جای خالی را پر کنید Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.