Home اینفوگرافیک پیشنهاد فروش منحصر به فرد شرکت شما چیست؟(اینفوگرافیک)
پیشنهاد فروش منحصر به فرد شرکت شما چیست؟(اینفوگرافیک)

پیشنهاد فروش منحصر به فرد شرکت شما چیست؟(اینفوگرافیک)

319
2

هر شرکت موفقی چیزی دارد که محصول یا خدمتش را از سایر رقبا متمایز می‌کند. دلیل آنکه مشتریان آن برند را به جای بقیه گزینه‌ها انتخاب می‌کنند. روشی که به همه درباره کیفیت پایداری که پیشنهاد فروش منحصر به فرد شما (USP یا Unique Selling Proposition) خوانده می‌شود اطلاع رسانی می‌کنید.

مطمئن نیستید که USP شما چطور باید باشد؟ این اینفوگرافیک کمک می‌کند تا با چند سؤال ساده و چند مثال واقعی آن را دریابید.

UniqueSellingPropositionمنبع: Webs

 

(319)

https://telegram.me/businesstrend
سیامک مظاهری سیامک دانش آموخته MBA از دانشگاه صنعتی شریف و یکی از موسسان و سردبیر مجله اینترنتی بیزینس ترند است. علاقه اصلی سیامک کارآفرینی و بازاریابی بوده و سرگرمی او ورزش سفر و تئاتر است.

Comment(2)

LEAVE YOUR COMMENT

Your email address will not be published. Required fields are marked *

لطفا جای خالی را پر کنید Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.